zavřít

Nejnovější čtenářské recenze

Pokud jste přihlášeni, můžete přidat vlastní recenzi na kartě každé hry.

  • Hry z dílny českého studia Amanity se vyznačují špičkovým audiovizuálním zpracováním a nejinak je tomu i v Botanicule. Ocitáte se v kůži pěti tvorů, kteří se snaží různými úkony zachránit strom, jehož míza je vysávána krvežíznivým monstrem.I herní náplň vesměs odpovídá tradicím tohoto studia. Jedna nádherně zpracovaná obrazovka střídá druhou, do toho všechny detailně zpracované animace, efektní zvuky. Je to skvělá podívaná, umělecký zážitek. Logické úkoly nejsou úplně nejtěžší a nehrozí moc míst, kde by se hráč zasekl. Zase tak jednoduché to ale mít nebude, úkoly jsou nápadité, moc se neopakují a když hráč přijde na princip řešení, to mu nezabere příliš mnoho času.Celkově shrnuto, nádherná adventurní hříčka nespoléhající tolik na příběh, ale vydařené zpracování jak grafiky a animací, tak i samotných logických puzzlů. celá recenze

    Hodnocení čtenáře 9/10

  • Nioh - dobrý start

    Hra: Nioh PS4
    25. 2. 2017 v 14:46 - Autor: Malleth 0

    Stejně jako ostatní klony Souls her, i Nioh pomáhá odkrýt co všechno stojí za úspěchem jejich vzoru a jestli bych si měl odnést z Nioh jednu věc, tak to, že obsah je stejně důležitý jako samotná gameplay. Cílovka souls her by se dala rozdělit na dvě skupiny. Jedna jsou exploreři, kteří chtějí dobrodružství v nebezpečným a zajímavým světě a druhá jsou harcovníci, kteří vyžadují obsáhlou, těžkou hru v který utopí desítky hodin. Team Ninja se odjakživa soustřeďuje na skupinu číslo 2 ale z nějakého důvodu se rozhodli u Nioh použít framework z Dark Souls, který je dělaný hlavně pro ty exploráře, čímž vnikla sice dobrá, ale dost zvláštní a nesourodá hra, při jejímž hraní sem měl neustále pocit prázdnoty. Nenajdete tu totiž zajímavý, propojený, interně konzistentní svět, ani hluboký lore, epické výhledy, interakce s NPC a jejich příběhy, či v podstatě cokoli, co by vzbuzovalo nějaké emoce kromě frustrace a pocitu zadostiučinění. Jediné, čím Nioh udrží vaší pozornost jsou souboje a snaha neztratit se v celkem komplexních úrovních a jménech postav v cutscénách. Ano, vývojáři přidali cutscénami vyprávěný příběh, ten tu má ovšem zhruba stejný význam jako v pornu (vím že je to otřepané přirovnání ale tady sedí). V péčku ovšem příběh plynule přejde do akce, zatímco Nioh vás po filmečku obvykle hodí do mapy. Navíc cutscény občas nesedí s tím co se děje v hře. Například v jedné potkáte ninja-ženu, která před vámi uteče, protože se nebaví s ožraly a hned jak filmeček skončí, zadá vám misi. Cutscény díky povedeným modelům postav a jejich animacím alespoň pěkně vypadají ale nefugují tu ani jako motivace ani jako lepidlo, které by z celé hry udělali jednotné dobrodružství. Nioh se totiž odehrává ve zcela oddělených misích, které jsou často rozsáhlé, spletité a celkem dobře nadesignované. Neustále kosíte nepřátele, odemykáte zkratky a na konci vás obvykle čeká boss. Tohle je zkrátka ověřená formule, tady navíc celé flow pomáhá celkem častý výskyt nepřátel, kteří se po smrti už nerespawnují. Několik levelů je navíc postavených kolem konkrétního gimmicku (myšleno v dobrém) jako například odsávání jedovaté mlhy z místnosti abyste pak našli její zdroj a ten zničili. Kvůli zachování stabilních 60fps (za což patří velká pochvala) jsou ale všechny mise buď ve tmě, nebo v mlze, což nepomáhá rozmanitosti ani orientaci, kterou tu dost komplikuje i fakt že hromadu času budete trávit v inventáři. Našli jste pěknou zbroj, která vám sedne a chcete ji nějaký čas nosit!? Smůla, protože je velká šance, že se tak jednou či dvakrát znovu převlíknete než skončí mise. Loot se tu totiž válí jak odpadky na každém kroku. Je tu možnost u kováře přenést level či vzhled itemu z jednoho na druhý, ale pokud byste to dělali po každé misi, přijdete na mizinu a možná i o rozum. Někdy zkrátka míň znamená víc. Hlavním lákadlem Nioh jsou ovšem souboje. Ty svou metodičností staví na souls hrách, jsou ovšem rychlejší, komplexnější a vyžadují od vás daleko víc, než jen pozornost a opatrnost. Autoři přinesli také několik zásadních změn jako je zrušení backstabů a přidání staminy nepřátelům. Pokud nepříteli či hráči stamina zcela dojde, je otevřený pro ničivou dorážku, což vede k rozmanitým strategiím k vítěztví. Například uskakovat kombům než se nepřítel vyčerpá, či ve správný moment použít speciální útoky ubírající staminu místo zdraví. Když k tomu pak připočtete tři bojové styly, pro každou z pěti zbraní, jakýsi active reload systém (z Gears of War) na rychlejší dobíjení staminy, a možnost učení se nových technik jako různé countery či chyty, dostanete systém, který vás zabaví na dlouhé hodiny. Alespoň než se dostaví největší problém hry, což je streotyp způsobený neustále opakujícím se repertoárem nepřátel. Pokud vás baví zabíjet borce s krumpáčem, základní kostlivce, rudé démony, a další typy představené v prvních hodinách, jedině dobře, protože to budete dělat celou hru. Opakováním stále stejných nepřátel netrpí jen souboje ale i celá kampaň. V souls hrách mají lokace dané téma, nepřátelé jsou navržení a umístění, tak aby tam zapadali, například “borce s krumpáčem” uvidíte jen v dolech. Díky tomu působí svět uvěřitelně, jste zvědaví se co bude v další misi ale hlavně máte neustále pocit že se někam posunujete. Nioh v průběhu hry sice představí pár nových a celkem pěkně navržených nepřátel, ale zdaleka nejčastěji budete stejně potkávat ty už zmiňované evergreeny. Když už nic jiného mohli alespoň zvýšit počet těch lidských. S nima jsou souboje zdaleka nejzábavnější, protože jsou nejvíc fér a fungují na ně všechny techniky narozdíl od démonů. Na závěr bych řekl že Nioh je opravdu obrovská, nesmírně těžká až skoro nepřátelská hra, obzvlášť zdejší četné Bossfighty naplno otestují vaší trpělivost a i když má hra dost problémů (včetně krize identity), jakmile se dostanete do správné flow, kdy metodicky, čistíte úroveň, otvíráte zkratky, tancujete mezi nepřáteli, counterujete a přepínáte mezi styly on-the-fly jako páni, dokáže Nioh neskutečně vtáhnout, jen narozdíl od Miyazakiho her nebudu mít nějaký čas chuť rozjet novou postavu. 7/10 celá recenze

    Hodnocení čtenáře 7/10

  • Musím se přiznat, že nejsem příznivcem universa Hry o trůny. Knížku jsem nečetl a seriál mě při pár náhodných shlédnutích taky nezaujal. Obdobně na tom bylo i Walking Dead, kde se však tvůrcům podařilo vytvořit skutečně zajímavý příběh, který hráče vtáhl dovnitř. A i když to tehdy nezměnilo můj názor v podobě nezájmu o sledování seriálu, hra byla skutečně vydařená. Podařilo se Telltale se Hrou o trůny to samé?Když se hráč v současnosti pouští do kterékoliv série z dílny Telltale, již při pořízení má jistotu. co jej čeká. Interaktivní film okořeněný několika adventurními prvky a mnohdy vlezlým QTE. Jako vždy u epizodických her jsem si počkal, až budou všechny díly vydány a já si tak příběh projdu na jeden zátah.A přesně to, co jsem čekal, jsem také dostal. Obzvláště v první epizodě je pro člověka neznalého prostředí a různých osob celkem obtížné se v ději zorientovat. S postupem času se to však daří a tvůrci rozehrávají dějové linky několika postav z rodu Forresterů. A postupují klasickými prvky platnými jak pro hry Telltale, tak nejspíše i pro seriál.Děj všech postav je propracován velice zajímavě, leč v drtivé většině případů hodně negativně. Prakticky žádné postavě se život nedaří a spadají do většího či menšího průšvihu. Proto ani nepřekvapí, že hratelné i nehratelné postavy postuně odpadávají (umírají). Samotný konec je završením tohoto veškerého zmaru, opět však není kompletně dokončený a odkrývá přeživší osoby pro druhou sezónu.Hra o trůny je vydařený interaktivní film z dílny Telltale se všemi klady i zápory. I tentokráte je vše zaměřeno hlavně na QTE eventy, rozhovory a více či méně důležité volby, samotného adventuření je málo. Zajímavý příběh stojí za zahrání, můj nezájem o seriál i celý svět Hry o trůny to však nezmění. celá recenze

    Hodnocení čtenáře 6/10

  • Už první díl Yesterday byl velice vydařeným kouskem, kterého nejvíce srážela jeho krátkost a nedokončenost. Po pár letech přichází tvůrci s pokračováním nesoucím název Yesterday Origins. Podařilo se jim navázat na kvality předchozího dílu?Musím říct, že nejen to, podařilo se jim kvality dokonce překonat. Audiovizuální zpracování zůstává na velmi vysoké úrovni, obdobný je i interface. Hra pokračuje přesně tam, kde původní díl skončil. Ale není potřeba hrát první díl, hra ve správný čas připomene (či novým hráčům poodhalí) některé z událostí prvního dílu.Příběh je zde konečně dotažen do těch nejmenších detailů, které v prvním díle občas chyběly. Tvůrci poznali, že tento příběh má svůj potenciál a tak pracují s jednotlivými časovými liniemi tak, až se veškeré osudy potkají na tom správném místě. Nutno podotknout, že se nejedná o klasický druhý díl, díky různým časovým liniím se některé události konají dříve, než se odehrály v prvním díle.Všem, kterým se původní Yesterday líbilo, těm se pokračování bude líbit ještě více. Dá se říci, že původní díl byla jen taková jednohubka a teprve v Origins se rozjeli na plné obrátky. celá recenze

    Hodnocení čtenáře 8/10

  • Španělští tvůrci z Pendula se po humorných adventurách vrhli na vážnější kousek. Jejich Yesterday je mysteriózní thriller zasazený do pro ně typické cartoonovské grafiky. A jak se přechod do serióznější roviny vydařil?Ostudu si tvůrci rozhodně neudělali. Po počátečním ospalém začátku hra začíná nabírat vzrušivých obrátek a děj se začíná náležitě proplétat. Ten se navíc vyskytuje v různých časových rovinách, takže zpočátku je problém se v něm orientovat. Ale čím déle člověk hraje a poodkrývá jednotlivé fragmenty, tím více střípky příběhu zapadají do sebe.Velkou nevýhodou je však krátkost a celková uspěchanost závěru hry. Tvůrci se zpočátku rozjeli ve velkém stylu, ale evidentně jim došel dech (spíš peníze) a spoustu zajímavých částí nechali nevysvětlenou. Což je velká škoda, obzvláště, když se vizuální zpracování podařilo. Tvůrci si s ručně kreslenou grafikou hodně vyhráli a i když občas šetří svou práci ústupky v podobě zvláštnějšího způsobu prezentace animací, hře to kupodivu příliš neškodí.Co však kromě délky a nevysvětlených událostí škodí, tak je nevýrazný hudební doprovod a hlavně absence dabingu komentářů. Celkově se ale jedná o vydařenou vážnou adventuru. celá recenze

    Hodnocení čtenáře 7/10

  • Unikátní česká logická hra

    Hra: Dark Train PC
    22. 2. 2017 v 01:34 - Autor: PLuto.petr 0

    Dark Train je zvláštní logická hra. Na začátku hry dostanete do ovládání mechanickou krakatici, která je řetězem spojená s vlakem ve speciálním papírovém světě. Jejím úkolem je rozjet zmíněný vlak a dovézt ho až na konečnou. Při té příležitosti musí zjistit, jakým způsobem vlak ovládat a pochopit zákonitosti celého světa.Ten je napěchován spoustou různých, povětšinou však zajímavých a vysoce zábavných logických úkolů. Hra je hodně nelineární, hráč může provádět činnosti v různém pořadí a některé i vynechat vůbec. To vše v zajímavě provedeném prostředí, ostatně veškeré audiovizuální prvky jsou na hodně vysoké úrovni. Jedna z nejlepších logických her letošního roku. Jenom mohla být krapet delší. celá recenze

    Hodnocení čtenáře 8/10

  • Hříčka na pár minut

    Hra: Wheels of Aurelia PC
    22. 2. 2017 v 01:12 - Autor: PLuto.petr 0

    Zajímavý koncept, ale spíš než regulerní hra je to spíš hříčka na pár minut. Kombinace řízení a kecání s různými osobami je dost vražedná jak v živém autě, tak i v této hře - nedá se pořádně věnovat ani jednomu. Jednoznačně nejsilnějším prvkem této hříčky je vydařená italská osmdesátková hudba, ale to ke kvalitnímu titulu nestačí. celá recenze

    Hodnocení čtenáře 3/10

  • WRC6 díru do světa nedělá

    Hra: WRC 6 PC
    22. 2. 2017 v 01:07 - Autor: PLuto.petr 0

    Série WRC byla od začátků spíše arkádovější a oficiální licenci dělala spíše ostudu. Od WRC 5 převzali vládu nad sérií tvůrci z Kylotonn Entertainment a snažili se posunout hru více k realističnosti. Také poslední díl má oficiální licenci, využívá ji převážně na názvy aut, jména posádek i oficiálních soutěží. U názvů soutěží to však končí, až na nepodstatné superspeciálky mnohdy vůbec nekorespondují s realitou. Alespoň jsou oproti předchozím dílům rozmanitější a užší, leč je jich hodně málo. Chování auta je i nadále spíše arkádové, destrukční model slabý.Zatím nejlepší díl celé série, přesto však na žánrovou konkurenci ani omylem nestačí. celá recenze

    Hodnocení čtenáře 6/10

  • Propadák

    Hra: For Honor PC
    11. 2. 2017 v 17:29 - Autor: N0b0dy 0

    Takže, nyní bylo For Honor od 9.2.2017 do 12.2.2017 ve free betě, kde jsme se mohli dozvědět jak bude hra vypadat. Za nápad tleskám, i když setkání vikingů, samurajů a rytířů je dost nepravděpodobné to máme první bod. Grafika není zas tak moc náročná na počítač a vypadá krásně (další bod). Tvůrci ( Ubisoft ) se snažili dát nějaký kvalitní soubojový system, ale to se jim moc nepovedlo. Na vlastní skušenost ( jak z closed bety tak i z open ) jsou tam pořád ty samé neopravené chyby. Např.: možnost Guard Break - možnost prolomení obrany. Snadno se to dá spamovat celou hru a jednoduše tak vyhrát. Přičemž se mi několikrát za jedno kolo stalo to, že i když protivník nic nedělal Guard break nefungoval. Další chyba - nesmyslné ,,chvaty,, - pro příklad si uvedeme Orochiho. Dokázal jsem několik her za sebou vyhrát jen tím, že jsem čekal než někdo zautočí a pak dal protiútok. Jednoduché jak facka. Nobushi, jedna z nově přidaných postav, která je známá jako nejvíce OP postava. Háček je v tom, že to říkají ti co za ni nehráli a tak nevědí, že ve skutečnosti aby byla tak OP se za ni musí umět. Dále tady máme classu ,,Dobyvatel,, nesmyslná postava z koulí na řetězu která muže do nekonečna blokovat a dávat guard break. Tato postava není nějak složitá na naučení a prohlásil bych ji víc Op než např. Nobushi. Zkrátka a dobře nápad výborný ale zpracování je tragické. Je to více tragické než hitboxy v CS GO ( bez legrace ) a za cenu 60,00 euro to nemá podle mě vůbec cenu. Toto by mělo stát cca 26,00 euro a to by byl jeste Ubisoft rád, že si to někdo koupil. Celkové hodnocení 4/10 celá recenze

    Hodnocení čtenáře 4/10

  • Válka Válka náš hlavní "hrdina" člen jezdců apokalipsy. Je opravdu tvrďák, který se se svým mečem proseká kamkoliv chce. Takhle začíná první akce andělé a démoni bojují proti sobě na planetě a Válka také a zdá se být vše v pořádku. Šéfové jezdců Spálená rada, ale zjistí, že Válka nebyl povolán a žádná apokalipsa se konat nemá, tak si ho pozvou k sobě a seberou mu všechny schopnosti, vyšlou zpět a s úkolem najít toho kdo předčasnou apokalipsu zavinil a zprovodit ho ze světa a tak epická cesta začíná.... Grafický nový kabátek Grafika se mi opravdu velice líbila, předělané HD textury lepší rozlišení a podobné grafické vychytávky vypadají opravdu moc pěkně. Lokace jsou moc hezky zpracovány ať už jde o perfektní jízdu na Zkáze (svém koni) po pouštní lokaci nebo samotná města s démony, moc pěkná podívaná. Samozřejmě, že by to mohlo vypadat lépe, ale grafika jako celek drží pohromadě celkem solidně. Souboje a zbraně Válka jak jsem už zmiňoval je opravdu mistrem svého řemesla s jeho mečem Požíračem chaosu zvládá opravdu pěkná komba, které vyžadují správné načasování a kombinace útoků a mimochodem vypadají orpavdu krutopřísně ( Kratos by možná záviděl), ale mečem nekončíme máme tu i opravdu povedenou kosu Sklizeň, se kterou duše opravdu sklízíte, má obrovský dosah, takže s ní sejmete několik nepřátel naráz a dá se skvěle kombinovat s mečem. Pak je tu i rukavice se kterou můžete vytvořit elektrické výboje, menší zemětřesení a jiné radovánky, ta mi k srdci nepřirostla. Nepřátele na dálku můžete eliminovat pistolí nebo vrhací hvězdicí. Zbraně tu mají i levely, které se vylepšují podle porcování nepřátel a při každém levelu se zvýší poškození také můžete zbraně vylepšit runami, které jsou vzácné a není jich tu moc. Dovednosti a vylepšování Válka ovládá jednoduchou, ale efektivní magii, kterou můžete zničit nepřátele pomocí energie z Požírače chaosu nebo je spálit na popel, přidat si obranu a ohnivé poškození a dokonce uvrhnout na nepřátele kletbu, která bude průběžně zraňovat nebo zpomalení času. To vše není jen tak, je potřeba mít dostatečné množství duší, které padají z nepřátel a truhel, když jich budete mít dostatek, tak stačí zajít za démonem Vulgrimem a potřebné kouzla zakoupit, také se zde kupují ta nejlepší komba se zbraněmi a speciální útoky. Hratelnost Darksiders na apokaliptickou obtížnost, neboli na nejtěžší vás nutí využívat i úskoky, odrážení útoků a opravdu se na hru soustředit což určitě přidává na hratelnosti a proto všem doporučuji tuhle úroveň obtížnosti. Nejlepším prvkem hratelnosti jsou právě souboje ať už s bosy nebo "jen" s démony a anděly, které dokáží občas dost potrápit stane se, že i zemřete, což udržuje hratelost vysoko, pak tu máme logické hádanky a různé překážky, které vyžadují používání třeba zpomalení času a hvězdici a jiné kombinace vybavení. Pro někoho je to oddych mezi souboji pro někoho nuda je to hodně individuální prvek. Celkově se Darksiders hraje opravdu dobře, je tu plno možností jak porcovat své nepřátelé, unikátní bossové, logické hádánky, solidní herní doba, pěkné zpracování, lokace jsou pěkně zpracované a hlavně kdo by odolal v jedné hře vymlátit peklo a nebe zároveň s jezdcem apokalipsy ? celá recenze

    Hodnocení čtenáře 10/10

  • Hned na začátku musím konstatovat že patřím mezi skalní fanoušky CK série a Crusader Kings II je zároveň moje nejoblíbenější hra o paradox interactive, možná nejoblíbenější strategie vůbec. Ale od teď už čistě k The Reaper's Due. Jak již název a rovněž i artwork napovídá, prim zde hraje smrt a její všemožné podoby. Převážně jde však o nemoci a nákazy a jejich přenos. Zatímco co v původní hře byl tento mechanismus nevyužitý zde přináší další prvek nejistoty, malý příklad  z mého hraní  Hrál jsem za malého anglického Earla - prvních několik let vše plynulo relativně bezstarostně, pár vyhraných válek, dobře vybalancovaný rozpočet byl samozřejmostí. Když v tom se z jihu začala šířit nákaza (podotýkám že šlo o mou první zkušenost s tímto datadiskem), říkal jsem si že se ze Španělska do Anglie bude šířit roky ale do čtyř měsíců se dostala do Londýnských doků. Špatně jsem odhadl situaci a promeškal jsem správný čas na vybudování nemocnice, mrtvých přibývalo, rychle jsem na dvůr najal lékaře, (což je rovněž nová funkce, dřív jsem ji pokládal pouze za zbytečný náklad, ten ošetřuje v podstatě vše čím se nakazíte) a hned jsem nechal uvést dvůr do karantény, stavba nemocnice se natáhla, mé dříve prosperující hrabství za pár měsíců upadlo do krachu, vymřela mi značná část mé populace, skoro celé potomstvo vyhynulo, mě zachránila amputace nohy, už jsem téměř propadl v beznaděj, hrabství bylo v troskách a nic nenasvědčovalo tomu že by nákaza měla odejít, držela se v Anglii ještě měsíců a když téměř nebylo koho nakazit tak odešla. Ale mé potomstvo vymřelo, má žena chřadla a na mě spočíval nelehký úkol : přinést hrabství opět prosperitu a blahobyt což se protáhlo na 10 let. To je jeden z reálných herních scénářů a věřte mi že po prvním setkání s nějakou větší epidemií budete pozorně sledovat mapu a finanční přebytky budete investovat do vylepšování vaší nemocnice protože díky ní se můžete nákaze i zcela vyhnout. Dáte si záležet i na výběru vašeho dvorního lékaře, rovněž musíte zvážit kdy je vhodné zahájit karanténu, protože ta vám uděluje pořádný diplomatický postih. Přidává obrovské množství různých nákaz, přičemž každá má jiný negativní efekt. Je to skvělý přídavek ovšem není pro každého, i když jde vypnout, to by ale byly vyhozené peníze protože do hry přidává úžasný prvek nejistoty,protože epidemii intrikami nepřelstíte. Mě jako kovanému fanouškovi této hry přídavek neuvěřitelně přirostl k srdci ale doporučil bych ho spíše zkušenějším hráčům. Doporučení nakonec - pokud už máte ostatní přídavky typu "Way of life", vikingský přídavek, skvělé "Conclave", určitě kupte.  celá recenze

    Hodnocení čtenáře 9/10

  • Nevím, jak v době vydání, tedy v roce 2008, ale z pohledu dnešního hráče je titul nehratelný kvůli příšernému ovládání. Hra kombinuje hraní očima první osoby a pohled třetí osoby, mezi nimiž se přepíná pomocí klávesy Tab. FP je zvládnuta obstojně včetně rozhlížení se (free look) pomocí myši, v pohledu třetí osoby však ovládáte otáčení výhradně klávesami A a D a myš používáte k jiným činnostem. V určitých chvílích vás hra sama přepne do pohledu třetí osoby, jindy lze některé činnosti provádět pouze jako FP a jiné TP. Příkladem může být práce s hasícím přístrojem, kdy v režimu FP hasíte a v režimu TP hasící přístroj používáte k destrukci předmětů, či ničení nepřátel. Právě nutnost přepínat mezi oběma režimy v hektických bitkách, kdy je v každém z nich jiné ovládání a režim třetí osoby je navíc oproti FP velmi neohrabaný a pomalý, hru zabíjí. Alone in the Dark (5) má 8 kapitol, mě se podařilo dohrát celou první a téměř celou druhou, ale na víc jsem kvůli příšernému ovládání neměl nervy. Co na tom, že má hra na svůj věk obstojnou grafiku i příběh, když je kvůli ovládání nehratelná? Třešničkou na dortu je pak český dabing, který je příšerně amatérský a nic na tom neomlouvá ani fakt, že originální anglický dabing je stejně hrozný! PS: Hra umožňuje používat ovladač Xbox 360, ale na hrůzné ovládání to nemá téměř žádný vliv.   celá recenze

    Hodnocení čtenáře 2/10

  • Pecka od tvůrců Dead Islandu !

    Hra: Dying Light PS4
    28. 1. 2017 v 22:36 - Autor: Keil895 0

    Techland dokázal že parkour a zombie jdou dohromady, a na chrome enginu 6 vytvořili opravdu zábavnou hru. Vývojáři si dali na hře záležet, má dobrou grafiku a dobře se hraje jen příběh je trochu slabší, což je škoda. Ve hře je hodně důležitý rozdíl mezi dnem a nocí, zatímco den je pohoda, noc je noční můrou a je lepší zůstat někde v safe zóně. Určitě nad hrou strávíte desítky hodin (jestli si ji koupíte). celá recenze

    Hodnocení čtenáře 8/10

  • Legenda je zpět

    Hra: DOOM PS4
    28. 1. 2017 v 22:11 - Autor: Keil895 0

    Doom od známého id software,je rychlý, zábavný a výborně vypadá (díky id tech 6 enginu). Od minule zde přibyly glory killy, které oživují hru a jde o brutální zábavu. Nadupaný single player však táhne k zemi horší multiplayer. Ale jinak je to dobrá hra. celá recenze

    Hodnocení čtenáře 9/10

  • Spousta zbraní,postav,skinů,módů,map, a hlavně hodně zábavy. Blacklight je skvělá střílečka hlavně díky tomu že si za body (spoustu bodů) během hry můžete koupit turety,robotické obleky,plamenomet, nebo jedovaté střely což opravdu obohatí game play na rozdíl od multiplayeru Cod Iw. celá recenze

    Hodnocení čtenáře 8/10

  • Zaklínač 3 Divoký Hon.. Hon to tedy opravdu je první část hry se opravdu za něčím, nebo někým "honíte". Je to, ale opravdu stylový hon, protože Geralt a jeho pátrací schopnosti, smysly, dedukce, a jeho zaklínačské smysly jsou nepřekonatelné. Geraltovo sarkasmus, a jeho hlášky jsou vždy k pobavení, ale hlavního hrdinu už známe z knižní předlohy a nebo minulých herních dílů. Příběh... je určitě jedním z hlavních náplní této skvělé hry, i když záčátek příběhu je trošku slabší, hledání Geraltovo adoptované dcery Ciri je určitě zajimavé, cestování po Velenu nebo návštěva v epickém městě Novigradu a nebo na úchvatných ostrovech Skellige je dechberoucí, ale to jak vám pořád někdo říká: " já ti povím kde Ciri byla, ale ty pro mě musíš udělat tohle, dojít tamhle už tak dechberoucí není...ale pořád jsou questy nadprůměrně zvládnuté oproti jiným RPG hrám. Poté co Ciri konečně vypátráte tak příběh nabere obrátky, poté co se s Ciri dostanete na Kear Morhen a řeknete si, že už se před divokým honem nebudete skrývat tak to začne... začnete nabírat spojence na jednu z nejlepších bitev. Poté se z Ciri vypravíte sejmout jednoho z velitelů divokého honu Eredina a opravdu povedené trio zlých čarodějnic. A na závěr jedna bitva na Skellige, která je úchvatným zakončením tohoto příběhu Geralta z Rivie, toť o příběhu vše. Questy tu, ale nejsou jen hlavní, ale také vedlejší a těch je tu tolik, že i samotný Gwynbleidd bude mít dosti práce, což rozhodně není na škodu, právě naopak... Vedlejší úkoly jsou mnohdy zajímavější než ty hlavní, z klasické zaklínačské zakázky se skoro vždy vyklube zajímavá zápletka a jste nuceni se rozhodnout zda dobře nebo špatně posoudíte samy, ale úkoly jsou vážně mistrovsky napsány, ať už jde o chmurné příběhy lidí, nebo jejich hamižnost, to že vám nechtějí zaplatit předem dojednanou částku za zakázku, různé podvody, politické intriky, nechybí tu ani sarkasmus, ironie, zábava, to třeba když po jednom zaříkavači vyžadujete jednu službičku a on vám řekne, že musíte najít princeznu, scéna jak vystřižená z pohádky, inu až na to, že princezna je zaříkavačova koza, kterou naháníte zvoněním na zvoneček, po náročném hledání a cestě zpět vám koza zaběhne do medvědího doupěte... Postavy...ať už jde o hlavní nebo vedlejší postavy jsou napsané na jedničku z hvězdičkou, třeba takový Krvavý Baron, jeho příběh a rodina jsou opravdu skvěle zvládnuté i role Geralta je skvělá, můžete Baronovi pomoct, postavit se za něj, nebo ho můžete zavrhnout, a nebo se o jeho rodinu nemusíte do jisté míry zajímat vůbec. Na výběr rozhodně máte, ať už jde o červenovlasou sympatickou, hodnou Triss, nebo jízlivou, úštěpačnou Yennefer. Herní svět je je asi jeden z nejvíce propracovanějších co svět RPG spatřil světlo světa. Lokace jsou krásně zvládnuté ať už jde o válkou zpustošený Velen který je obrovský, nudit se v něm rozhodně nebudete nebo zaklínačská pevnost Kaer Morhen kde jsem se opravdu dlouho procházel po tak úžasné krajině, a vychutnával západ slunce z úpadku rozbořené pevnosti nebo vrcholku hory prostě nádhera, a také samozřejmě jedno z nejlépe vypadjících a žijích měst Novigradu, který je tak obrovský, že by vystačil na samostatnou hru a věřím, že by předčil i nějaké RPG tituly. Když jsem poprvé doplul na Skellige tak jsem se asi jen 10 minut rozhlížel jaká je to nádhera, zamrzlé pláně, horské cesty a pevnost Kaer Trolde mě asi nejvíce uchvátila, samozřejmě každou oblast doplňuje vážně povedený soundtrack, který je opravdu chytlavý. Herní doba je neskutečná mám nahráno přes 130 hodin a pořád se bavím, kochám úžasnou krajinou, čtu si informace s knížek, probíhám zbylé otazníky, vykřičníky, dokončuji poslední vedlejší úkoly a chystám se na NG+ protože tohle dobrodružství zopakuji a né jednou, rozhodnu se jinak, změním svět, politiku, tak jsem si připadal a rozhodně jsem nebyl hrdina, rozhodoval jsem se dle svého uvážení což někdy nejlépe nebylo, ale to je kouzlo zaklínače, nikdy nevíte jaké rozhodnutí bude mít kdy jaký dopad a jak moc ovlivní hru. Herní mechanismy jsou nejlepší co byly ze všech třech her které jsem hrál, soubojový systém mě bavil i po těch stovkách hodin, ať už proti příšerám, banditům, čarodějům, Geraltovy "zakončovačky" jsou vážně lahodné je zde vidět, že je to opravdu "Řezník z Blavikenu", systém vylepšování našeho Bílého Vlka je rozdělený na: strom alchimie, který vylepšuje dobu trvání elixírů, házení petard, odvarů pak je tu samozřejmě strom kde vylepšujete znamení, které mají na určitém stupni vylepšení alternativní způsob použití např. Ard může vyvolat tlakovou vlnu, která zasáhne nepřátele v určitém okruhu, ze znamení Igni lze vytvořit "plamenomet, který šlehá Geraltovi z ruky", a poslední tu máme schopnosti boje, které jsou rozděleny na "strom" rychlých a silných úderů, lepší zacházení s kuší apod. co je super jsou pak speciální dovednosti třeba s rychlých úderů, schonost vír, která spotřebovává adrenalin, ale geralt seká opravdu větrnou rychlosti vše kolem sebe. Předměty, které můžete najít, koupit, dostat, těch je opravdu spousta ať už jde o legendární zaklínačské sety z různých škol, které vypadají orpavdu parádně, nebo unikátní meče, které dostanete za plňení úkolů (dokonce některé meče mají svou vlastní historii). Potrženo sečteno Zaklínač 3 je opravdu skvělá hra, je to jedno z nejlepších RPG současnosti a věřím tomu, že i blízké budoucnosti.Hře trošku kazí dojem pomalejší rozjezd, pár bugů, ale i za ten otevřený nádherný, propracovaný, obrovský herní svět za to stojí. Gelatovo zakončení je skvělé lepší být prostě nemohlo... celá recenze

    Hodnocení čtenáře 9/10

  • Valve přidali do hry hodně nových věcí k hraní. Možnost hraní kompetitivního modu a všechny  hry které jsou známé jako (např. útok obrana, zabírání bodů, tlačení vozíku a další které jsou dlouhá léta známá.)Přidávají nové a to je pass time neboli (na podobu ragby nebo fotbalu) kde jste rozdělení na dva týmy red and blue a pojednává jak ragby zapas, kdo má míč nemůže střílet jen běžet a doufat že se dostane k bráně a zakončí jdy se takhle míč pořád přeskakuje na hráče z obou týmu míč se nabije a otevře se bonusová branka kde můžete zakončit a tím dostává team který skóruje 2 body a posílení poškození zbraně na 15s, při normální brance 10s. díky tomu byli přidány 2 nové achivmenty (Za 10 vyhraných her( jméno: Jackpot! ) v pass time a druhý za odhalený bonusové místnosti (jméno: Reveal the mystery of the PASS Time TV Room.)) Updatu dávám 8 z 10 bodu protože hra už je tak pozměněna ze to není jak bývala ale dá se to přežít. :D celá recenze

    Hodnocení čtenáře 9/10

  • Outlast

    Hra: Outlast PC
    16. 1. 2017 v 08:24 - Autor: tf2 0

    Outlast je podle mne revoluční hra ohledně hororu, svojí grafickou úpravou a doprovodními zvuky a hudba. Hra mě na začátku nadchla díky atmosféře a akčnosti a potkání prvních osob kterých se určitě mají v komplexu respekt a velké slovo jako zabíjení pronásledovaní vás jako hlavní osoby i dokonce pacientu  někdy mě  dost vylekaly.   hře dávám 9 z 10 jen mě štve myšlení npc postav jinak vše ok :D celá recenze

    Hodnocení čtenáře 9/10

  • Mafia 3

    Hra: Mafia III PS4
    8. 1. 2017 v 11:36 - Autor: Daniel Zámečník 0

    Snižuji body za: opakování misí, grafiku, a bugy. Myslím jsi, že to s mafií nemá nic společného. celá recenze

    Hodnocení čtenáře 4/10

  • Recenze

    Hra: This War of Mine PC
    7. 12. 2016 v 08:58 - Autor: tf2 0

    Hra je dobrá atmosférická i pro ti který chtějí akci mají volnou ruku, můžete vytvořit svůj tip příběhu a jak dlouho vaše skupina přeživších přežije. nejlepší je že to není jak u všech her s válečnou tematikou př.CoD nebo BT zde to není z pohledu vojáka který zachrání celou válku ale z pohledy civilisti kde je úkolem přežít. budete mít na to jiný pohled na celý konflikt.   celá hra se odehrává v zničeném městě občanskou válkou mezi vojáky a stranou jménem rebelové utočí na armádu a bandité utočí na váš safehause. Musíte si dávat pozor na psychické děje vašich přeživších muže to vygradovat do dvou možností že se daný přeživší udělá sebevraždu nebo zaútočí na členy skupiny nebo dokonce může i zabít díky své vytvořené psychické poruše. 9.bodú dostává hra jen díky tomu že jak jsou náhodné vytvoření budovy které jsou pro základní hru jen dvě tak muže to pěkné lest na nervi že jdete dát novou hru a jéje zase tenhle savehause. celá recenze

    Hodnocení čtenáře 8/10

Novější 1 2 3 4 37 Starší

Hodnocení uživatelů

Český herní web, který se soustředí na hry pro PC, PS4, Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, Wii, 3DS, DS, PS Vita, iPhone a iPad. Pro všechny platformy nabízíme recenze, preview, videorecenze i pravidelné novinky. Na Games.cz najdete i podcasty, rozsáhlou databázi her a speciály k očekávaným hrám ze sérií jako Call of Duty, World of Warcraft, The Elder Scrolls, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, Battlefield nebo FIFA.

Hledáme nové členy týmu, pokud umíš programovat, pojď mezi nás. Více informací.