Meziroční pokles v období kolem konce roku 2013 vykazují i další údaje, které Ubisoft ve své zprávě zveřejnil. Ať už jde o tržby z digitálního prodeje (meziročně pokles 4 %) nebo tržby z prodeje starších titulů (meziroční pokles o 21 %). Přesto je CEO Ubisoftu Yves Guillemot s hospodařením firmy i prodejními výsledky jednotlivých titulů na konci roku 2013 spokojený.
AC IV se prodalo (do obchodů, ne zákazníkům) dohromady okolo 10 milionů kopií, což je jen o 2 miliony méně, než kolik se za stejné období prodalo AC III. Just Dance 4 se prodalo okolo šesti milionů kusů a stejně jako u Rocksmith 2014 je třeba pamatovat, že se pro oba tituly prodávají balíčky skladeb, což generuje sekundární tržby. Ostatně, právě Rocksmith 2014 je jedinou jmenovanou hrou, která nenaplnila očekávání Ubisoftu, když se namísto předpokládaného milionu kusů prodala jenom zhruba polovina. Přesto, jak Guillemot v telefonické konferenci s akcionáři a analytiky dodal, i na metě půl milionu prodaných kopií je hra profitabilní.
Ubisoft si o jedno místo pohoršil v rámci pozice na trhu v Evropě i v USA. V kalendářním roce 2013 spadl tržní podíl Ubisoftu v USA z 10,5 % na 7,9 %, což znamená mírný propad na 4 místo mezi nezávislými vydavateli. V Evropě byl propad podobný, když ze čtvrtého na páté místo mezi vydavateli „pomohlo“ Ubisoftu snížení tržního podílu z 11,2 % na 9,1 %.
Když si tržby Ubisoftu za dosavadních 9 měsíců účetního roku 2012/13 rozdělíme podle platforem, tak pro Ubisoft nejdůležitější platformy jsou PS3 a Xbox 360 s 26 a 28% podílem na tržbách. U obou dvou je to meziroční pokles, daný příchodem nových konzolí.
Prodej her pro PS4 se na tržbách celkových podílel z 8 % a prodej Xbox One her z 5 %. Prodej her pro PC se na celkových tržbách podílel z 13 %, což představuje meziroční nárůst o 4 %. Lze z toho odvodit, že PC platforma je pro Ubisoft stále důležitější? Určitě ano. Teď ještě aby se to projevilo i na míře podpory PC titulů od Ubisoftu, která krapet hapruje zejména u multiplatformních her.