Mezi partnery se naopak řadí například Ubisoft, tinyBuild, Telltale, Campo Santo, Devolver Digital nebo Double Fine, a nikde není psáno, že se mezi ně postupně nepřidají i další firmy. Vývojáři si odnesou 70 % z nákupu, takže na Twitch zjevně zbývá čtvrtinový podíl. Nákup vám ovšem nezajistí kód. Svůj účet na Twitch si musíte propojit s již existující službou, např. Uplay, a tam se vám následně aktivuje příslušná hra. Případně můžete využít Twitch Launcher.
Obchodní viceprezident společnosti Twitch, Matt McCloskey, tento krok okomentoval následovně: „Spousta našich streamerů se chce živit svou milovanou činností. Abychom jim pomohli, umožňujeme herním vývojářům prodávat herní obsah přesně ve správný čas a na správném místě, když je jejich komunita shromážděna ke sledování, což umožňuje streamerům vydělávat peníze z her prodaných skrze jejich kanál. Abychom zajistili všeobecný prospěch, odměňujeme i fanoušky, účastnící se programu, pomocí Twitch Crates.“
Že by se konečně objevila služba schopná alespoň částečně konkurovat parnímu molochovi od Valve? To se uvidí. Bližší podrobnosti včetně data spuštění programu zatím nejsou jasné.