„Prioritou vývojářů je v současné chvíli práce na opravách a updatech pro všechny platformy, abychom se postarali o všechny fanoušky, kteří naši hru tak skvěle podpořili,“ hovoří za tvůrce zástupce vydavatele z Deep Silver. Aktuálně se nejvíce maká na patchi pro PS3 verzi, protože X360 verze byla opatchovaná počátkem tohoto týdne, o PC verzi ani nemluvě. Ta se kvůli kiksu, kdy se na Steam dostala vývojářská verze hry, dočkala nové verze a následného patche hned v den vydání. Ovšem ani tyto problémy hře nezabránili v tom, aby nakročila k velmi solidnímu a snad i nečekanému komerčnímu úspěchu u nás i ve světě.
Distributor hry, Playman, odeslal jen na první víkend do tuzemských obchodů 1500 kopií hry (Deus Ex: HR měl po 14 dnech v obchodech 2500 kopií), což se dá označit za výborný start, slibující úspěch. Do amerických obchodů odešel dle informací Deep Silver celý milion kopií a celosvětově vydavatel počítá s tím, že do konce tohoto týdne vyexpeduje dva miliony kusů. Jistě, nejsou to kusy prodané, ale jenom odeslané prodejcům, ale většina z nich by se měla prodat, jinak by prodejci takové množství nepoptávali. Zdá se tedy, že z Dead Island není jenom hit lokální, ale celosvětový, a že vývojáři z Techlandu po menším průšvihu s Call of Juarez: The Cartel, odvedli se zombíky dobrou práci.