Top články

• wowfan

Naše partnerské weby WoWfan.cz a HSfan.cz shrnují dění okolo her World of Wacraft a Hearthstone: Heroes of Warcraft, které v posledních dnech a týdnech přímo vřou aktivitou vývojářů i hráčů, spojenou nejenom s blížícím se spuštěním datadisku Warlords of Draenor, ale též Blizzconem. Přesvědčit se můžete sami. celý článek
  • A Golden Wake - recenze

10. 10. 2014 v 20:00 - Recenze Autor: Daniel Kremser 0

maxresdefault (7)

Obsah ohýbaný ve prospěch audiovizuálního pozlátka, které sice ohromuje, ale také je mnohdy na hře jediným zajímavým prvkem. Jde o častý jev u nejedné indie záležitosti a řekněme si pravdu, někdy už je toho pixel artu a umělecké stylizace opravdu moc. Není to ovšem případ studia Wadjet Eye, které si na rozpixelovaných adventurách udělalo jméno ještě dávno předtím, než to bylo takzvaně cool. Navíc tento silný vizuální rukopis umí použít ke skutečnému provázání formy a obsahu tak, jako nikdo jiný. Adventura A Golden Wake je toho nejlepším důkazem. celý článek

avatar palver 11. 10. 2014 v 10:54

Klasická adventura ve stylu Wadjet Eye - super. Tyhle hry mi přijdou neuvěřitelně hratelné a připomínají mi staré zlaté časy LucasArtu a Sierry... a přechodu od C-64 k první 386ce. ... celý komentář

• 85db668ac7b959460983ec3f238b101e_large

Bok po boku dalším survival hrám se snad jednou postaví Impact Winter, ale nejdříve musí překonat první překážku - získat si přízeň hráčů na Kickstarteru. Vývojáři ze studia Mojo Bones chtějí na vývoj 95 tisíc liber, ke kterým mají zatím pravda docela daleko. Ale kampaň teprve začíná a Impact Winter se pokouší zpracovat survival tematiku trochu jinak než stále početnější konkurence. Na všechny nástrahy krutého světa nejste v Impact Winter úplně sami, když jako Jacob Solomon povedete tým přeživších v roli člena a především lídra týmu. celý článek

avatar eStar 11. 10. 2014 v 10:56

Konečně se survival žánr začal vyvíjet. celý komentář

• Far Cry 4

Far Cry 4 vyjde zhruba za měsíc a Ubisoft začíná roztáčet dobře promazaná marketingová kola. Nedávno jste tak mohli společně s vývojáři navštívit Nepál v sérii povedených mini dokumentů z cest a tentokrát si pro vás Ubisoft připravil virtuální prohlídku herních lokací, která začíná v nížinách. celý článek

avatar Kravicka 11. 10. 2014 v 01:05

Tak co to bude mit 2 FPS Lock aby jste si uzili fotogalerii z Himalaji ? celý komentář

• Alan Wake's American Nightmare

Klasické slevové akce jsou dnes už úplně všude a pořád, takže se provozovatelé digitálních obchodů snaží hráče zaujmout něčím netradičním. V případě GOG.com jde o aktuální "Mutator promo". Princip této slevové akce je jednoduchý - když si koupíte alespoň tři hry, máte možnost dokoupit si za pakatel další tři, které ale vybere náhodně systém a nemáte nad tím žádnou kontrolu. Můžete se tak za pakatel dostat k nějaké staré a levné záležitosti nebo k něčemu novému a drahému. celý článek

avatar ucho 10. 10. 2014 v 19:44

já teda nevím, ale podle mě Zaklínač 3 nikomu nepadne, podle mě za ty 2 dolary dávají jen nějaký omezený výběr. já to na jednu hru zkusil a padl mi tam shit, kterej podle fóra nepadl... celý komentář

• unnamed (12)

Devatenáct křížků se skví na pažbě chlapíka ve výrazném červeném brnění, které nese zjevné známky očazení a sem tam i šrám po nepřátelské kulce. Ve videoherní branži už má skoro nárok na starobní důchod, stačí jen chtít. Křižák bez výčitek však na nějaký odpočinek nemá ani pomyšlení. V akci se stále cítí jako doma a záliba v odpalování barelů, jejichž výbuch pak na masokostní moučku rozmetá všechny v okolí, se jen tak nepřejí. Uvidíte sami, jak to jednomu z nejmrštnějších a nejbrutálnějších akčních hrdinů pořád jde. Stačí se dívat na následující retro gamesplay akční legendy Crusader: No Remorse od Originu.   celý článek

avatar Coffin.Corner 10. 10. 2014 v 20:41

Tahle hra měla velice pozitivní vliv na moji fyzickou kondici. Kamarád, který mi ripnutou verzi nahrál na aušusové diskety, bydlel 15 kilometrů daleko a ještě přes dva kopce. Takže než se... celý komentář

• eu4_art_of_war_cover

Tvůrci datadisku Art of War pro povedenou strategii Europa Universalis IV konečně vyjevili datum vydání - stratégové se do třicetileté války mohou pustit už 30. října, kdy se Art of War objeví na pultech obchodů. Čtvrtý datadisk pro EUIV by měl hru proměnit směrem k zábavnějšímu hraní bez nutnosti mikromanagementu každé drobnosti. Menší či větší úpravy přináší skoro na všech frontách a většina se nese v duchu mírných zjednodušení v mezích konceptu. celý článek

avatar keyser.sozey 10. 10. 2014 v 17:09

Já chci husity. celý komentář

• Rx_Volcano_1080p

O sympatické fanouškovské iniciativě Renegade X jsme vás informovali v minulosti už několikrát a nyní k tomu máme znovu důvod. Vývojáři oznámili vydání třetí bety, což znamená, že vydání plnohodnotné hry je zase o krok blíž. Jen připomínám, že Renegade X byl původně remake střílečky Command & Conquer: Renegade. Fanoušci ale tvořili a tvořili, až zjistili, že jim pod rukama přestal vzkvétat remake, ale duchovní nástupce původní hry. A tak pokračovali s vývojem dál. celý článek

avatar deridon 10. 10. 2014 v 20:13

mně to přijde jako celkem nedoceněná hra, pro někoho to mohlo působit jako patos, ale v době kdy to vyšlo a byla další miliarda C&C her, tak to byla fajn změna v univerzu celý komentář

• 411280-assassin-s-creed-unity-4480x2520

Pamatujete na debaty, jestli je pro Hobita lepší 24fps, nebo 48fps? Peter Jackson chtěl tehdy točit v HFR hlavně kvůli výrazně vyšší výsledné kvalitě ve 3D, ale ohlasy na 48fps verzi Hobita byly rozpačité. Dokonce natolik, že se z tříhodinového filmu při vysokém počtu snímků za sekundu dělalo některým divákům nevolno. Nemluvě o "televizním vzhledu". Ve 24fps působí filmy prostě filmověji, jakkoliv hloupě to může znít. A podobnou argumentaci používá Ubisoft, když vysvětluje, proč je pro Assassin's Creed: Unity lepší, že běží ve třiceti snímcích za sekundu. celý článek

avatar del0 11. 10. 2014 v 21:53

Filmovější hry? Hmm. Podle stejně dementní logiky bysme mohli změnit filmy z 24fps na 1fps. To aby byly víc knihovější. *15* Člověka, který tyhle bláboly prohlásil, by měli vyhodit.... celý komentář

• unity3d1

Unity Technologies buduje už deset let jeden z nejpopulárnějších enginů současnosti a nyní je údajně na prodej. S informací přišli kolegové z Venture Beat a CNET, a i když Unity nehodlá situaci komentovat, možná bude za pár měsíců patřit někomu jinému. Na Unity běží třeba Wasteland 2, ale taky Hearthstone: Heroes of WarCraft a spousta dalších her i neherních aplikací. Z Unity se postupem času stal jeden z nejpoužívanějších enginů pro hry na prakticky všechny platformy krom WiiU. Důvodů, proč se engine Unity tak krásně chytil je celá řada, ale k těm nejzásadnějším patří jednoduchost portování her na všechny podporované platformy, snadná integrace již existujícího kódu do Unity, potažmo obsahem bující marketplace s celou řadou assetů od grafiky přes hudbu až po pluginy se specifickými funkcemi. celý článek

avatar sukovf 10. 10. 2014 v 14:48

Nemyslím si, že by se zájemci o koupi právě hrnuli. Dle mého spíše stávající majitelé zoufale hledají někoho, kdo by do společnosti nalil finance. Není překvapením, že zájem o... celý komentář

Novější 1 9 10 11 12 13 14 3434 Starší